fredag 25 september 2009

Det kliar i mina fingrar

Hihi, så fin min sida blev nu! Roligt att göra om den lite.

Det är så smutsigt här!! Det behöver dammas, damsugas, golven behöver torkas, sängkläderna behöver bytas.. Jag blir tokig! Det får bli en hel städhelg här sen när jag är frisk igen. Och det bästa är att nu har halva tiden gått. Nu blir det bara mindre och mindre sjukskrivning. Jippi!

Just nu är vi i något mellanläge här hemma. Det blir för varmt på dagarna för att sätta på värmen och det är så kallt på nätterna så det är kallt på morgonen när man går upp. Jag längtar till övervåningen är färdig, för vi har en braskamin som vi ska sätta dit däruppe. Det ska bli mysigt!

Kramar
(och en extra kram till Linda som hjälpte mig med sidan igår)

3 kommentarer:

Linda sa...

så lite så =)

Madde=) sa...

Fint don till fin person=) sidan blev verkligen jätte fin!! Mysigt att va hos dig idag gumman och skönt att örat läker som det ska!

sandra dee sa...

Tack:) Ja, den blev verkligen jättefin! Ja, supermysigt hade vi igår! Ses snart igen, gumman.