onsdag 23 september 2009

Under konstruktion

Jag hittade en finare bakgrund:) Men nu kommer jag inte ihåg hur jag gjorde med bilden.. Jag får snällt vänta till Andreas kommer hem så får han hjälpa mig!

Och jag får snällt vänta till Andreas kommer hem så han kan tvätta mitt hår, för nu får jag göra det!!! *yihooo* Jag har varit på sjukhuset idag och idag tog hon bort mitt krigsbandage runt huvudet, bomullsgeggan jag hade i örat och stygnen bakom örat. Det såg för övrigt jättebra ut. Jag är tydligen väldigt bra på att läka. Håller jag för andra örat så hör jag nog faktiskt liiite bättre. Vet inte om jag inbillar mig eller om det faktiskt är så.. Men om allt har gått bra så ska jag ju faktiskt höra bättre så smånigom. Det blir bättre och bättre. Det skulle ta minst 4 månader innan det ens är någon mening att göra hörselprov, och det är jag glad för. Hörselprov är jag väldigt trött på att göra nu. Undrar hur många jag gjort de senaste åren..? 6-7 st kanske.. På två år.

Igår var jag inte ute på hela dagen. Men det regnade ju.. Och min bok är slut:( Nu vill jag ha den sista Milleniumboken. "Flickan som lekte med elden" var bra, men den hade inte behövt vara så lång. Den var bra i början och i slutet men mitten var så drygt så jag funderade på om jag verkligen skulle läsa färdigt den. Men nu kan vi gå på bio och titta på filmen:)

Kramar

Inga kommentarer: