måndag 14 september 2009

Helgen

I helgen känns det som om vi fått lite gjort här hemma. Känns jättebra! Tommy, Henke och Claes har varit här och hjälpt Andreas måla huset. Så nu är huset färdigmålat:) Bara halva garaget kvar så är vi färdiga sen!!! Linda och Oliver har varit här och hållt mig sällskap och hjälpt mig handla och så.. Och i lördags var Gun här och hjälpte mig tvätta upp all tvätt som har blivit liggandes. Otroligt tacksamt! Igår kom mamma på lite besök så jag satte henne också i arbete:) Hon putsade fönstrena och satte upp höstgardinerna. Superfint här nu!! Jag satte faktiskt upp panelgardiner igen! Jag har varit lite trött på det ett tag, men igår blev jag sugen på det igen. Och det blev hur fint som helst.

Men det känns att jag varit igång hela helgen. Jag är jättetrött och det dunkar och knäpper i örat på mig.. Inte bra! Samtidigt är det ganska skönt att göra något. Det är 3 veckor kvar på min sjukskrivning och jag håller på att bli tokig!!! Jag är lite rädd att bli förslappad dessa veckorna nu. Jag ska försöka börja gå en runda varje dag.

Vi avslutade helgen i badkaret och det var inte helt fel!! Gud vad skönt det var! Med lite lavendeloljor somnar man gott på soffan sen;) Men när vi gör iordning badrummet däruppe ska vi ha ett större badkar. Det kommer vi fram till varje gång vi badar:)

Kramar

1 kommentar:

Linda sa...

Ja han e ju så sööt! Va kul att du med skaffat blogg nu..Ska följa flitigt ;)