fredag 11 september 2009

Snurrig

Igår var Madde här och muntrade upp mig:) Hon hade köpt goda frallor, söta grodbakelser och hyrt en film. Så vi satt och slöade och myste hela dagen! Tack för igår, gulliga du!

Nu börjar det bli jobbigt att jag inte kan städa. Jag håller på att bli tokig! Jag kan inte ens tvätta.. Jag kan ju lägga in tvätt i maskinen och sätta igång den och så, men jag kan ju inte ta ut den själv!! 3,5 vecka kvar..

Igår var jag helt yr i huvudet också. Lite läskigt. Varje gång jag reste mig upp kändes det som att huvudet snurrade ett helt varv..

Idag är Andreas och hämtar en ställning så vi kan måla färdigt vårt fina hus:) Eller så han kan måla färdigt..

Kramar

1 kommentar:

Madde=) sa...

Det var så lite så gumman. Härlígt att träffa dej och prata! Krya på dej mer nu!! puss puss